Краса по-корейськи

Краса по-корейськи


Грошовий оборот індустрії краси давно і сильно перевищує сотні мільярдів доларів.
Традиційно законодавицею моди, краси і догляду за шкірою була Франція. Однак в останнє десятиліття ця тенденція стрімко змінюється на користь Країни ранкової свіжості - Південної Кореї.


До культу гарної зовнішності дітей обох статей привчають з раннього дитинства. Дуже поширеним подарунком на день народження підлітка є пластична операція.
Вважається, і не безпідставно, що красивим людям простіше знайти високооплачувану роботу і краще влаштуватися в житті.
З боку корейських роботодавців нерідкі випадки тиску на персонал через зовнішність. Тому деякі корейські батьки вважають більш вигідною для своєї дитини інвестицію в зовнішність, ніж в освіту.


Часто зустрічаються випадки «колоризма» - дискримінації за тону шкіри. Найбільш бажана - фарфоро-біла шкіра. Жінки з більш темним тоном шкіри часто піддаються тиску з боку роботодавця, діти з більш темним тоном шкіри - глузуванням інших дітей.

Південна Корея вже давно має статус світової столиці пластичних операцій.
За статистикою кожна п'ята жінка Південної Кореї віком від 19 до 49 років проводила пластичну операцію.
Завдяки різноманітності Південнокорейських косметичних брендів і продуктів, кожна жінка Кореї і не тільки може наблизитися до ідеалу.

Косметична індустрія Південної Кореї настільки стрімко розвивається, що уряд вирішив підтримувати виробників всіма можливими засобами. Адже Південна Корея експортує таку кількість косметичних засобів, що цілком може конкурувати з галуззю комп'ютерних технологій.
Виробники, що експортують косметику, звільнені від сплати податків і отримують всіляку урядову підтримку.
Уряд активно просуває ідею «турів краси» і СПА-відпочинку.