Оплата і доставка

Доставка

Ми передбачили для Вас такі види доставки:

Самовивіз у Харкові

Закази, що були оформлені в нашому інтернет-магазині, ви можете забраті того ж дня за адресою:

Харьків, вул. Пушкінська, 25: пн-пт 10:00 - 20:00, а також у сб-нд 10:00 - 20:00

У вихідні та святкові дні часи роботи пункту самовивозу можуть змінюватися.

Будь ласка, слідкуйте за інформацією на сайті!

Доставка по Україні Новою поштою

Інтернет-магазин lovelybunny.com.ua здійснює доставку товару до будь - якого населеного пункту України, з яким налагоджено кур’єрський зв’язок компанією «Нова Пошта».

Доставка товару сплачується вами згідно тарифам транспортної компанії "Нова Пошта" (вартість доставки ви маєте можливість уточнити на сайті компаниії)

Закази, що були сплачені та (або) оформлені платежем з пiсляоплатою до 14:00, відправляються того ж дня.

Будь ласка, повідомляйте про оплату у віконці діалогу, за телефоном або електронною поштою своєчасно.

*В неділю та вихідні дні посилки не відправляються

Після відправки номер транспортної накладної вказується у вашому заказі: Мій кабінет/Історія заказів, а також дублюється на вашу електронну адресу

Оплата

Ви маєте можливість оплатити товар будь – яким зручним для вас способом:

Банківський переказ (система Приват24, банківські термінали або каса будь–якого зручного вам банку)

Після оформлення замовлення вам надсилається смс/e-mail- повідомлення з реквізитами для оплати

Сума платежу має відповідати вартості вашого замовлення.

Ви також сплачуєте комісію (якщо вона є) за переказ грошей згідно тарифам банка.

Строк проходження переводу може складати від 10 хвилин до 3 робочіх днів.

 

Оплата готівкою при отриманніу відділенні Нової Пошти (доставка з пiсляоплатою)

Будь ласка, зверніть увагу, що до вартості замовлення і доставки буде додано вартість послуги платежу

*розрахувати вартість замовленняви маєте можливість на сайті Нової Пошти

 

Готівкою в офісі компанії (для мешканців та гостей Харкова)

Ви можете сплатити замовлення готівкою за адресою: Харків, вул. Пушкінська, 25

Претензії та компенсації

Згідно закону "Про захист прав споживачів" парфюмерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не можуть бути повернені або замінені.

Віробничий брак продукції підлягає поверненню і заміні.

Пересилки такого товару сплачує магазин.

У випадку браку товару під час транспортування, компанія гарантує повну компенсацію при дотриманні обов’язкових умов:

- посилку было відкрито в офісі Нової Пошти (з кур’єром для кур’єрської доставки) і було складено акт огляду працівниками Нової Пошти про пошкодження посилки.
- магазин компенсує пошкодження в тому разі, якщо перевізник не компенсує пошкодження.

У зв’язку з цим, просимо вас максимально відповідально ставитись до оформлення замовлень.

Будьте впевнені у найменуванні, назві виробника, місткості мл та іншій номенклатурі, щоб запобігти помилкам та невірним заказам.

У випадку помилки зі сторони магазину, товар буде замінено на вірний, або буде повернено гроші, за заявою претензії від покупця на протязі трьох днів з моменту отримання замовлення покупцем.

Якщо було наплутано або прийшов невірний заказ–будь ласка, повідомте про це наших менеджерів телефоном, електронною поштою або у віконці діалогу.

Мі вирішимо цю проблему у найкоротші терміни!

Давайте будемо взаємоввічливими та будемо берегти час одне одного!

Designed by Cl!cker