Інтернет-магазин lovelybunny.com.ua здійснює доставку товару до будь-якого населеного пункту України, з яким налагоджено кур’єрський зв’язок компанією Нова Пошта.
Доставка товару сплачується вами згідно тарифів транспортної компанії Нова Пошта.
Замовлення, які були оформлені пiсляплатою, відправляються протягом 2-3 робочих днів з моменту отримання.
Будь ласка, зверніть увагу, що оплата таких замовлень у відділенні Нової Пошти здійснюється за тарифами компанії і окрім суми за товар та доставку включає % від суми за переказ + 20 грн.
Замовлення, що були оплачені на картку, розрахунковий рахунок або через систему LiqPay, відправляються протягом 2-3 робочих днів з моменту підтвердження оплати.
В дні великих розпродажів відправка посилок відбувається від 3-5 робочіх днів.
Після відправки номер транспортної накладної вказується у вашому замовленні: Мій кабінет/Історія замовлень, а також дублюється на вашу електронну адресу.
Завжди чекаємо вас у нашому шоурумі за адресою: вул. Г.Сковороди, 25.
Понеділок 10-19
Вівторок 10-19
Середа 10-19
Четвер 10-19
П'ятниця 10-19
Субота 10-17
Неділя 10-17
Оплата
Ви маєте можливість оплатити товар будь–яким зручним для вас способом:
Після оформлення замовлення вам надсилається sms/e-mail повідомлення з реквізитами для оплати.
Сума платежу має відповідати вартості вашого замовлення.
Ви також сплачуєте комісію (якщо вона є) за переказ грошей згідно тарифів банку.
Строк проходження переказу може складати до 3 робочіх днів.
Оплата готівкою при отриманні у відділенні Нової Пошти (доставка пiсляплатою).
Претензії та компенсації
Згідно закона "Про захист прав споживачів" парфюмерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не можуть бути повернені або замінені.
Виробничий брак продукції підлягає поверненню і заміні.
Пересилку такого товару сплачує магазин.
У випадку пошкодження товару під час транспортування компанія гарантує повну компенсацію при дотриманні обов’язкових умов:
- посилку было відкрито в офісі Нової Пошти (з кур’єром для кур’єрської доставки) і було складено акт огляду працівниками Нової Пошти про пошкодження посилки.
- магазин компенсує пошкодження в тому разі, якщо перевізник не компенсує пошкодження.
У зв’язку з цим просимо вас максимально відповідально ставитись до процедури отримання замовлень.
У випадку помилки зі сторони магазину, товар буде замінено або буде повернено гроші за заявою від покупця протягом 3 днів з моменту отримання замовлення покупцем.